Novo iskustvo u viziji
Vodeći u industriji naočala više od 100 godina: ZEISS Vision Care
Osnovan 1846. godine, inovativna snaga i opsežna optička stručnost ZEISS-a igraju središnju ulogu u oblikovanju industrije naočala od 1912. 1. travnja 1912. označio je početak medicinske tehnologije i skrbi za vid u ZEISS-u s dva ključna izuma: kombinacijom medicinske i optičke stručnosti koji je i dan danas jedinstven u svijetu. ZEISS je lansirao PUNKTAL prvu svjetsku preciznu naočalnu leću sa žarišnom slikom.
Bio je to revolucionarni novi dizajn razvijen u skladu s određenim načelima i činit će osnovu za sve moderne leće. Dinamika ljudskog vida po prvi je put uzeta u obzir u objektivu. Umjesto „tunelskog vida“ povezanog s povećalima, naočalne leće sada nude neusporedivu sliku preko cijele površine leće – čak i kada nositelji okreću glavu, pomiču oči ili mijenjaju udaljenost gledanja. Istog dana puštena je u rad prva svjetiljka za obavljanje pregleda očiju.
Strateška poslovna jedinica ZEISS Vision Care sada je dodijeljena segmentu ZEISS Consumer Markets. Razvija i proizvodi iznimne tehnološke instrumente i ponude za cijeli lanac vrijednosti naočala. To uključuje razvoj, proizvodnju i distribuciju visokokvalitetnih naočalnih leća, dijagnostičkih instrumenata i usluga kao što su:
- Jednostruke leće (staklo, plastika)
- Stock leće
- Lifestyle leće za vožnju, uredski rad, digitalne native i kontaktne leće
- Multifokalne leće (progresivne, bifokalne, trifokalne)
- Potpuna UV zaštita do 400 nm u svim prozirnim i sunčanim lećama
- Filet leće (sunčane leće, fotokromične leće, leće s posebnim filterom)
- Vizualni uređaji za povećanje (za slabovidne pacijente i za uporabu u medicini i tehnologiji)
- Sustavi i instrumenti za analizu i konzultacije s kupcima, pregled očiju, optimizacija leća za ispitivanje vida, upravljanje procesima, naručivanje i upravljanje platformom
- Usluge i marketinška rješenja za stručnjake za njegu očiju (ZEISS Experience, ZEISS Relaxed Vision Center)
- Korisničke aplikacije za analizu vida i dijagnosticiranje potreba kupaca
Više od stotinu godina ZEISS se bavi izazovom pružanja optimalnog vizualnog iskustva svojim kupcima. Naš svakodnevni rad je oštro usmjeren na želje i potrebe naših kupaca jer je svako oko individualno poput otiska prsta i jer individualni zahtjevi za boljim vidom zahtijevaju individualizirana rješenja.
Dialog igra središnju ulogu u tvrtki. Bliski kontakt sa stručnjacima za njegu očiju sastavni je i ključni dio ZEISS filozofije. Uostalom, naši kupci su ti koji su u svakodnevnom kontaktu s nositeljima naočala. Stoga je partnerstvo temeljeno na dijalogu važan preduvjet za razvoj rješenja koja nositelju nude optimalan vid, a time i bolju kvalitetu života. Zato se ZEISS usredotočuje na robnu marku u trgovini, u rasponu od savjetovanja o objektivima do informacija kupaca. Važno je napomenuti da ZEISS ne upravlja vlastitim trgovinama, ni on-line ni offline. Sve ponude, proizvodi i inovacije služe jedinoj svrsi da ZEISS-ovi kupci budu uspješni: oftalmološki optičari, kupovne grupe, proizvođači marki i optički lanci. Prodavaonice koje nose marku ZEISS vode neovisni stručnjaci za njegu očiju, trgovci i grupe za nabavu.