BALMAIN EYEWEAR
Jedinstvena silueta i suvremeni izgled sunčanih naočala nove generacije koji odražava način na koji pripadnici "Balmainove vojske" - žive svoj život.
OVO NIJE BILO ORIGINALNI PLAN.
Skoro godinu dana, kreatvni tim BALMAINa i AKONIa razvijao je plan predstavljanja nove kolekcije BALMAIN X AKONI sunčanih naočala. Dogovorili su se da će nova linija prepoznatljivog dizajna biti premijerno predstavljena na reviji Oliviera Rousteinga tijekom svjetski poznatog Pariškog tjedna mode. To predstavljanje bi BALMANU i AKONIJU zajamčilo maksimalnu izloženost, te bi svima pružilo potrebno vrijeme za izradu svih prezentacijskih materijala, uključujući i novu web stranicu AKONI LUIGIANO- svjetski poznatog luksuznog branda naočala.
Ali tada je Olivier Rousteing vidio konačan dizajn linije sunčanih naočala te je shvatio da ih mora imati odmah, neovisno o nadolazećem tjednu mode.
#BALMAINEYEWEAR
Poput svog poznatog DB sakoa, traperica i tenisica, i ovo je BALMAINov proizvod za koji je od samih početaka predviđeno da se ukopi u dnevnu garderobu svakog kupca.
"Lud sam za cijelom linijom, ali postoji jedan poseban dizajn koji mi se jako svidio", napominje Rousteing.
"Čitav tim mogao je uočiti moju ljubav prema tom jedinstvenom modelu u svakoj fazi razvoja - zbog čega su ga odlučili nazvati "Wonder Boy ".
Sunčane naočale, koje Oliver Rousteing nosi od samog jutra ime su dobile prema Rousteingovom autobiografskom filmu- „Wonder Boy“, a sofisticirani dizajn je inspiriran modernom kulturom 21. stoljeća. Proizvodi se u ograničenim količinama, a ubrzo je prepoznat kao model naočala koji u svojoj kolekciji mora imati svaki sljedbenik Oivera Rousteinga tzv. #BALMAINARMY.“
BALMAIN X AKONI WONDER BOY
*#BALMAINARMY- Balmain je modni pionir u uspostavljanju novih načina izravne komunikacije sa svojim sljedbenicima i kupcima. Jedan vrlo popularan način komunikacije je onaj putem društvenih mreža. Kao što je Olivier Rousteing već više puta objasnio, obraćajući se svojoj #BALMAINARMY digitalno nudi novi mu način komunikacije putem koje iskreno razgovara onima koji su zainteresirani naučiti nešto više o BALMAINU, kolekcijama i samom Rousteingu - uklanjajući svaku potrebu za filterima ili posrednicima.
BALMAIN X AKONI
Nova kolekcija AKONI za BALMAIN jasno se podudara s jedinstvenim DNK kodom i lako prepoznatljivim kodovima povijesne Pariške kuće. Snažan, često hrabar stil nove kolekcije odražava asertivan, samouvjeren duh današnje BALMAINove vojske.Zlatni detalji koje možemo uočiti u kolekciji podsjećaju na zlatne medaljone i pozlaćene gumbe Pierrea Balmaina, kao i važnost neizbježnog luksuza Oliviera Rousteinga.
"Baš kao i mi, Olivier voli pomicati granice." primjećuje Rosario Toscano, akonijev predsjednik uprave. „Poznat je po tome što voli unijeti nove, ne spojive detalje s luksuzom dok razmišlja na iznenađujuće, nove načine, dok neprestano gradi ono što je naslijedio i oslanja se na znanje najboljih svjetskih majstora. To je i naš model rada. Kao i BALMAIN, AKONI radi samo sa najkvalitetnijim materijalima i najboljim majstorima. Zato se naša tvornica nalazi u Luganu, a dizajniramo u Los Angelesu, dok proizvodimo u Japanu, oslanjajući se na globalni tim stručnjaka koji nam omogućava stvaranje vrste naočala koje se savršeno usklađuju s potpuno modernom, no još uvijek povijesnom kućom poput BALMAINa. "
BALMAIN X AKONI NEW BALL 202
Budite i vi dio ove povijesne priče te u ekskluzivno odabranim poslovnicama GHETALDUS OPTIKE (SPLIT: Trg braće Radića 10, DUBROVNIK: Dr. Ante Starčevića 49, ZAGREB: Ban Centar- Augusta Cesarca 4) pronađite model naočala iz nove kolekcije BALMAIN X ACONI koji će postati glavni modni dodatak vaše dnevne garderobe. Upravo odabirom ovog luksuznog branda postajete dio #BALMAINARMY (BALMAIN vojske), dio nekog novog svemira u koje se promiče važnost kulture 21. stoljeća.
"MODA JE REVOLUCIJA, A NE EVOLUCIJA"
Olivier Rousteing
BALMAIN danas predstavlja savršeni spoj baštine povijesne pariške kuće s odvažnim i modernim vizijama kreativnog direktora BALMAINA -Oliviera Rousteinga, koji je odlučan dizajnirati odjeću i modne dodatke koji odražavaju način na koji se njegova generacija danas želi oblačiti i izražavati. Rezultat je uistinu jedinstvena i prepoznatljiva silueta, stil i stav koji se grade na jedinstvenom ručnom radu koji slavi jedinstveno nasljedstvo koje je Oliveru predao osnivač branda BALMAIN - Pierre Balmain.