KLISAB x Ghetaldus- suradnja koja je obilježila početak novog desetljeća

Podijeli

   

Samim ulaskom u 2020. godinu Ghetaldus je na svoje tržište, potkovano dugom tradicijom, predstavio novu suradnju s modnim brandom KLISAB iza kojeg stoje Marko Šabarić i Tomislav Kliškinić.

Ovi modni dizajneri nove generacije već su dobro poznati hrvatskoj modnoj sceni, na kojoj su ostavili snažan utisak svojim kreacijama koje bi mogli opisati kao pomaknutu suvremenost.

Upravo ta nova vrsta suvremenosti bila je ključna za suradnju modnog branda KLISAB i Ghetaldusa, te modelima sunčanih i optičkih naočala donijela sasvim novi karakter prožet jednostavnom paletom tonova boja. Cijelu kolekciju mogli bi opisati kao neutralni spoj okvira naočala koji odišu retro energijom 21. stoljeća.

Kampanja #KLISABzaGhetaldus snimljena je na Paklenici, te kao takva konotira jedinstvo između hrvatske prirodne baštine i suvremenog kulturnog identiteta kojeg je ova suradnja nedvojbeno dio.

Neutralni crni, decentni uzorci, lila, plavi i energično medeno žuti tonovi prevladavaju cijelom kolekcijom, a prilikom čijeg nošenja ostavljaju snažan utisak te daju posebnost svakom licu.

Poigravanje uzorcima, siluetama i krojevima dobro je poznato u modnim kreacijama modnog dvojca KLISAB, a taj „potpis“ prenesen je i na kolekciju KLISABzaGhetaldus.

Gravure, različiti uzorci ručica, oversized modeli, konstrukcije okvira napravljene pod kutom… ovu kolekciju uistinu čine bezvremenskom.

KLISABzaGhetaldus kolekcija naočala donosi vam ukupno 21 model, i to 11 modela sunčanih i 10 modela dioptrijskih okvira, koji će vjerujemo postati glavni trend kroz nadolazeće sezone i glavni statement fashion dodatak većine pratitelja ova dva hrvatska branda.

Tradicija je nešto što se čuva, a mi smo se s našom odlučili malo poigrati te našu priču, renomirane hrvatske optičke kuće učiniti još posebnijom.

KLISABzaGhetaldus kolekcija bit će predstavljena u ponedjeljak 10. veljače 2020. u Velikoj dvorani Hrvatskog glazbenog zavoda u Gundulićevoj 6 u Zagrebu. Kolekcija će od 11. veljače biti dostupna u prodaji u odabranim poslovnicama Ghetaldus optike i na webshopu.

U galeriji dostupne fotografije istoimene kolekcije.

Kampanju potpisuje fotografkinja Petra Mrša. U ulogama modela našli su se modeli agencije Relatum Models Management (Niko M., Hilda H., Natali V., Marija F.) koje na fotografijama uz najnovije modele KLISAB naočala nose i kapute i odjeću ovog modnog dvojca! Make-up je djelo Petre Sever dok kosu potpisuje Branka Trohar (Ponytail). Za styling kampanje koju je produkcijski vodio Nikola Beban, zaslužna je Ana Nikačević.

Klisab

Ghetaldus optika, lider u proizvodnji i distribuciji na domaćem tržištu, prepoznaje potencijal branda KLISAB i 2019. godine poziva na suradnju u prvoj zajedničkoj kolekciji. Kolekciju čine ukupno 22 modela naočala i to 12 modela sunčanih i 10 modela dioptrijskih naočala.

Pogledaj Klisab

KLISAB x Ghetaldus- suradnja koja je obilježila početak novog desetljeća KLISAB x Ghetaldus- suradnja koja je obilježila početak novog desetljeća KLISAB x Ghetaldus- suradnja koja je obilježila početak novog desetljeća KLISAB x Ghetaldus- suradnja koja je obilježila početak novog desetljeća KLISAB x Ghetaldus- suradnja koja je obilježila početak novog desetljeća KLISAB x Ghetaldus- suradnja koja je obilježila početak novog desetljeća KLISAB x Ghetaldus- suradnja koja je obilježila početak novog desetljeća KLISAB x Ghetaldus- suradnja koja je obilježila početak novog desetljeća

Izabrali smo za vas ...

Prijava korisnika

Niste loyalty član?

Naručite se u Poliklinici Ghetaldus

Obavezno polje.
Izričito se slažem s izjavom o povjerljivosti podataka i prihvaćam uvjete korištenja.

Odustani     Pošalji

Naručite se za besplatni pregled vida u Ghetaldus Optici

Obavezno polje.
Izričito se slažem s izjavom o povjerljivosti podataka i prihvaćam uvjete korištenja.

Odustani     Pošalji